انصاری دهیار روستای بنیاب از توابع شهرستان اسدیه گفت: این روستا هنوز فاقد لوله های انتقال آب است.

انصاری دهیار روستای بنیاب از توابع شهرستان اسدیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، در خصوص مشکلات آبرسانی به روستا  گفت: روستا بنیاب در ۱۲ کیلومتری شهر اسدیه واقع شده است که حدود ۵۷ خانوار جمعیت دارد.

او با اشاره به اینکه هفته‌ای یک روز  با تانکر به روستا آبرسانی می شود افزود: این آب برای مصارف غیر شرب استفاده می شود و در اولین روز‌ها هفته تمام می شود.

انصاری  ادامه داد: بر اثر سیلی که در اوایل امسال اتفاق افتاد یک چاه آب مسدود شد و میزان  آب قنات کاهش پیدا کرد.

دهیار روستای بنیاب  با اشاره به اینکه پیگیری های فروانی برای حل مشکل آب روستا انجام شده است اظهار کرد: با وجود  قول هایی که برای حل این مساله آب روستا داده شده است ولی تاکنون اقدامی در زمینه انتقال آب از چاه‌ها نجام نشده است.

او ادامه داد: روستای بنیاب جزء روستاهای محروم استان است.که در این عصر جدید که به راحتی میتوان از نعمت آب برق گاز استفاده کرد متاسفانه این اهالی برای نتقال آب شرب خودشان از دبه استفاده می کنند.

انصاری همچنین در زمینه  آسفالت این روستا گفت: از سال ۹۰ در زمان دولت دهم اقدامات زیر سازی، پل گذاری، خاک برداری انجام شده است اما هنوز تا این لحظه  هیچ اقدامی برای آسفالت این روستا انجام نشده است.

انتهای پیام / ط ا

جاده روستای  بنیاب  رنگ آسفالت را ندیده 

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.