رئیس و نایب رئیس جدید خانه مشارکت سلامت استان معرفی شد

با حضور مسئولان دانشگاه و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت؛ رئیس و نایب رئیس جدید خانه مشارکت سلامت استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛پیش از آغاز انتخابات خانه مشارکت سلامت استان ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سخنانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و هفته کرامت و خیرمقدم به اعضا و تقدیر از خدمات شایسته مسئولان سابق و فعلی مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه و کارکنان و همچنین سمن‌های سلامت در راستای خدمت صادقانه به مردم خصوصاً اقشار و و بیماران نیازمند و بی بضاعت گفت: خانه مشارکت سلامت استان خوشبختانه با اینکه نوپا بوده، اما توانسته در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت به جامعه تلاش‌های ارزشمندی داشته باشد.

کریمیان اظهار کرد: در شرایط فعلی که شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان را شاهد هستیم، خانه مشارکت سلامت و سازمان‌های مردم نهاد بیش از پیش احساس مسئولیت کنند و با حمایت از اقشار و بیماران ضعیف و کم درآمد؛ آنان را در این شرایط سخت یاری کنند.

او با بیان اینکه حضور و موسسات خیریه در استان منشأ خدمات بسیار ارزشمند و شایسته‌ای به جامعه هدف بوده، اظهار کرد: این موسسات خیریه ملی در استان محروم و کم‌برخوردار ایلام خدمات ماندگاری را انجام دادند که ان‌شاءالله با تلاش و جدیت مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه و همراهی سمن‌های سلامت شاهد حضور هرچه بیشتر این موسسات خیریه و بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیرین باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات و خدمات و تلاش‌های ارزشمند وحید ملکشاهی نژاد رئیس سابق خانه مشارکت سلامت استان تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد که رئیس جدید و سایر اعضای این خانه برای خدمت هرچه بیشتر به مردم تلاش و اهتمام خود را به کار گیرند.

در ادامه نیز مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت با تاکید بر دستورات و آموزه‌های دینی در خصوص کمک و مساعدت اقشار ضعیف و محروم عنوان کرد:که گره گشایی و حرکت در مسیر رفع مشکلات مردم در آیات و روایات و احادیث دینی و مذهبی ما بسیار مورد تأکید بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از توجه ویژه رئیس دانشگاه به مرکز مشارکت‌های اجتماعی و خانه مشارکت سلامت استان و تقدیر از تلاش‌های صادقانه و ماندگار آقای وحید ملکشاهی نژاد رئیس سابق خانه مشارکت سلامت استان ابراز امیدواری کرد که منتخبان جدید بتوانند گام‌های موثری در کنار سایر سمن‌ها برای خدمت به مردم به ویژه اقشار نیازمند بردارند.

صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه نیز ضمن تقدیر از خدمات و زحمات ماندگار آقای ملکشاهی نژاد رئیس سابق خانه مشارکت سلامت استان اظهار کرد: که خانه مشارکت سلامت استان با اینکه نوپا بوده، اما با تلاش و اهتمام و اعضای آن، موفقیت‌های بزرگ و ماندگاری داشته که نمونه بارز آن میزبانی از خانه‌های مشارکت سلامت کشور بوده است.

همچنین احسان زاده رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه نیز در ادامه مطالبی در رابطه با ترکیب هیئت نظارت بر انتخابات خانه مشارکت سلامت و نحوه و فرآیند اعلام نامزدی کاندیدا‌ها و برگزاری انتخابات با توجه به محدودیت‌های مربوط به شیوع بیماری کرونا را برای حاضران تشریح نمود و در خاتمه سخنان خود با اشاره به نقش موثر خانه مشارکت سلامت استان در جذب کمک‌های موسسه‌های خیریه و افراد نیکوکار؛ از خدمات و زحمات ملکشاهی نژاد رئیس سابق این خانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.