نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اعلام اینکه کرمان یک استان فوتبالیست و با این عنوان شناخته شده است، گفت: امروز جزو چهار استان فعال کشوریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در نخستین نشست هم اندیشی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با رؤسای کمیته‌های آموزش، مالی، فوتسال، انضباطی و جوانان و استعدادیابی طی سال ۹۹ که در محل هتل جهانگردی کرمان برگزار شد، با ابراز خرسندی از عملکرد قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: خوشبختانه قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان همانطور که انتظار می‌رفت، توانست تسلط خود را بر فوتبال، هیئت فوتبال استان، کشور و فدراسیون به خوبی نشان دهد.

 

او ابراز امیدواری کرد: کرمان بتواند در هیئت رئیسه فدراسیون هم کرسی لازم را کسب کند.

سلاجقه با اعلام اینکه کرمان یک استان فوتبالیست و با این عنوان شناخته شده است، افزود: تقریباً جزو سه، چهار استان فعال کشور هستیم و کرمان این را در میزبانی ها، برگزاری مسابقات و ... ثابت کرده است.

او با بیان اینکه امروز جو خوبی در هیئت فوتبال استان کرمان شکل گرفته است، از همه‌ی اعضا قدردانی کرد.

 

سلاجقه با اشاره به اینکه شاید تا یک ماه آینده، استانی باشیم که با سه تیم لیگ برتری مواجه باشد، تصریح کرد: به اندازه‌ی بزرگ شدن استان در فوتبال و لیگ برتر، به همان تناسب نیز باید هیئت فوتبال استان در بحث اجرا چابک و بزرگ باشد.

او بیان داشت: خوشبختانه امروز در بحث برنامه دغدعه‌ای نداریم، ولی نیازمند بحث در زمینه تعامل با باشگاه‌ها هستیم، چرا که ممکن است در آینده در این زمینه با مشکل روبرو شویم.

 

نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اذعان به اینکه اکنون به لحاظ داشتن تیم‌های کشوری بالغ بر ۵۵ تیم (فوتبال، فوتسال، بانوان و رده ها) داریم، گفت: اگر بخواهیم به لحاظ فنی به این مسئله نگاه کنیم، همانطور که اکنون در بحث داوری و آموزش داوری با مشکل مواجه شده ایم و استان دارد از وجود داور خالی می‌شود، در آینده نیز در بحث فنی و بازیکن نیز همین مشکل پیش می‌آید.

سلاجقه با تأکید بر اینکه در بحث استعدادیابی خوب کار کردیم، اما نیازمند تلاش بیشتر در این زمینه هستیم، افزود: اگر امروز به ترکیب بازیکنان تیم‌های مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر نگاه کنیم می‌بینم، بازیکن بومی کم داریم که نیازمند توجه به مسئله استعدادیابی، آموزش و فنی هستیم.

 

او گریزی به وضعیت فوتسال استان زد و تصریح کرد: سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و زمان زیاد، توانستیم یک کمیته راهبردی شکل دهیم و امروز فوتسالی‌ها جمع شده اند و خداروشکر در حال تدوین برنامه هایشان هستند که این خیلی خوب است.

سلاجقه در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: امروز بعد از سال‌ها به یک آئین نامه خوب مالی دست یافته ایم، یعنی در حقیقت از شکل سنتی به مدرن شدن رسیده ایم که امیدواریم بتوانیم در مسیر اجرایش هم به خوبی حرکت کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.