کارآگاهان پلیس استان مرکزی بیش از یک تن برنج تقلبی احتکار شده در اراک را کشف کردند.

 سرهنگ کامیار چهری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: از کشف یک تن و ۸۰ کیلوگرم برنج احتکار شده تقلبی در بازرسی از یک فروشگاه دراطراف شهرستان اراک خبر داد.

سرهنگ چهری افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان مرکزی در انجام تحقیقاتی از دپوی مقادیری برنج تقلبی در یک فروشگاه در شهرستان اراک، مطلع شدند و برنامه ریزی لازم برای بررسی موضوع آغاز شد.

او اضافه کرد: با شناسایی این محل و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، به همراه بازرسان سازمان صمت از این فروشگاه بازرسی و مقدار یک تن و ۸۰ کیلوگرم برنج احتکار شده تقلبی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: ارزش برنج‌های مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان مرکزی در حدود ۲۱۶ میلیون ریال ارزیابی شده است.

او با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار، قاچاق کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی نیاز مردم، ادامه داد: فرد محتکر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار