معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور شورای اطلاع رسانی در استان‌ها در رویه‌های مختلف اطلاع رسانی، انتخاب نیست بلکه یک ضرورت اصولی قلمداد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست ویدئو کنفرانسی شورای اطلاع رسانی استان‌ها گفت: شورای اطلاع رسانی در استان نسبت به دغدغه‌هایی که مردم دارند، باید مطلع بوده و نسبت به پاسخگویی و درک موضوعات حساسیت داشته باشد.

او با بیان اینکه برقراری ارتباط با مردم را باید به عنوان یک اصل مشخص در اولویت کاری شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ها قرار دهیم،افزود:پاسخ اصولی به جریان سازی‌ها، رصد و پالایش خبر‌ها و توجه به کنش‌گری‌های رسانه‌ای نقش غیرقابل انکاری در افزایش هماهنگی و برقراری روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها دارد.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین پاسخ به سوالات مردم را دارای اولویت دانست و با تاکید بر اینکه با پاسخگویی، بسیاری از جوسازی‌ها خنثی می‌شود اظهار داشت: برای تولید اطلاعات باید به دنبال شریک بود و در کنار آن باید جریان رسانه‌ای پویا داشت.

فرشید فلاح در همایش شورای اطلاع رسانی استان‌ها که با حضور ویدئو کنفرانسی معاون سیاسی وزیر کشور و نیز معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، بیان کرد: برگزاری شورای اطلاع رسانی در استان سمنان شتاب می‌گیرد و با رویه‌هایی، تعامل‌های سازنده‌تری در حوزه اطلاع‌رسانی این استان به انجام خواهد رسید.

او اظهار داشت: تسهیل ارتباط بین مسئولان و مردم از طریق خبرنگاران عملیاتی خواهد شد و دیدگاه‌های کارشناسی در حوزه رسانه در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر نقش روابط عمومی‌ها در بیان فعالیت‌ها و دست آورد‌های نظام و دولت ابراز داشت: توانمندسازی مدیران روابط عمومی به صورت فراگیر برای بیان دستاورد‌های نظام و دولت انجام شود و با این راهبرد می‌توان امید را در استان به ارمغان آورد.

این نشست با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نیز سایر اعضا در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار