مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هیئت های مذهبی به اعیاد مذهبی و جشن های مناسبتی توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  علیرضا نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست برنامه ریزی با مسوولان شهرستان بافق برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اعیاد مذهبی به ویژه عید غدیر، گفت: با همکاری تمام هیئت‌های مذهبی و ذاکرین اهل بیت، امسال در کل استان یزد از عید غدیر تا عید مباهله جشن و سرور در استان برگزار می‌شود.

او افزود: هیئت مذهبی در کنار توجه به حزن و اندوه اهل بیت و برگزاری مراسم سوگواری پر شور به ویژه در ایام محرم، به اعیاد مذهبی و جشن و سرور‌های مناسبتی توجه ویژه داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد:برای تحقق این هدف و برگزاری هر گونه اجتماعات مذهبی، توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی هیئت‌های مذهبی و مشارکت فعال مردم الزامی است.

حجت الاسلام نجیمی گفت: در این نشست همچنین با حضور مدیران هیت‌های مذهبی و ذاکرین اهل بیت برنامه ریزی‌های لازم در رابطه با ایجاد آمادگی بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی برای هرچه بهتر برگزار شدن ایام محرم صورت گرفت.

او تصریح کرد: ضمن بررسی بخشی از آسیب‌های به وجود آمده در این گونه اجتماعات، راهکار‌های لازم برای پیش گیری از این آسیب‌ها ارائه شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد:در استان بیش از یک هزار و ۴۸۰ هیت مذهبی وجود دارد که بیش از یک هزار و ۲۰۰ هیت در تمامی ایام سال فعال هستند.

حجت الاسلام نجیمی گفت: در شهرستان بافق نیز ۷۹هیات مذهبی فعالیت رسمی دارند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: هیئت مذهبی ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.