رئیس اداره محیط زیست شهرستان سنندج گفت:نظارت و پایش مستمر بر عملکرد واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی شهرستان سنندج تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فؤاد مصطفی نژادرئیس اداره محیط زیست شهرستان سنندج  در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش محیط انسانی شهرستان بر لزوم استمرار و جدیت بیشتر در پایش و نظارت بر عملکرد واحد‌های فعال تأکید کردوگفت:اجرای برنامه‌های ویژه برای پایش و نظارت مستمر بر عملکرد واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی شهرستان سنندج در سال جاری تشدید می‌شود.

اوافزود: این نظارت‌ها برای شناسایی سریع واحد‌های آلاینده و نابسامان در سطح شهرستان و پیگیری‌های جدی برای رفع موارد ناقص براساس دستورالعمل ها، قوانین و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست اقدام می‌شود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سنندج با اشاره به اینکه ضرورت دارد در کوتاه‌ترین زمان به استعلام‌های استقرار و بهره برداری نیز پاسخ داده شود، افزود: در این پایش‌ها واحد‌های سبز نیز شناسایی و از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

شهرستان سنندج ۳ شهرک صنعتی و حدود ۴۸۰ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی وجود داردکه اکثراً دارای پروانه‌های بهره برداری مجوز فعالیت هستند وتحت نظارت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج با حداقل آلایندگی و اشتغال زایی بالا یکی از قطب‌های اقتصادی استان می‌باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.