فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۶۴ کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

کشف ۱۶۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نظرآباد متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، از فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان سیرجان استان کرمان که اخیرا نیز مقدار قابل توجهی مواد مخدر تهیه و درصدد انتقال آن با یک دستگاه خودرو ۴۰۵ به استان البرز و استان‌های شمالی کشور است مطلع شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: موضوع بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان هماهنگ و با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد، اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان به محور بندرعباس –سیرجان اعزام و به صورت نامحسوس اقدام به پایش خودرو‌های عبوری کردند.

سردار محمدیان گفت: پس از چندین ساعت کنترل خودرو‌های عبوری در نهایت خودرو مورد نظر شناسایی و در محاصره کامل خودرو‌های پلیس در یک موقعیت مناسب متوقف و راننده آن دستگیر شد.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۶۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای درزیر صندلی جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز گفت: متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه برای تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان منتقل شدند.

انتهای پیام / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.