امام جمعه یزد گفت: به کارگیری روش‌های سختگیرانه برای واردات کالا‌های مشابه ساخت داخل بهترین راهبرد کلیدی است.

مسئولان مشکل اشتغال و گرانی را جدی بگیرند/ جوانان کار آفرین را حمایت کنیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد  با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت ایت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی، گفت: مسئولان از شهید بهشتی الگو بگیرند.

او با اشاره به شعار جهش تولید سال از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: بالاترین حمایت از کالای ایرانی، اصلاح فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال است.

خطیب جمعه یزد تاکید کرد: به کارگیری روش‌های سختگیرانه برای واردات کالا‌های مشابه ساخت داخل بهترین راهبرد کلیدی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: مسئولان به جای حاشیه سازی به فکر حل مشکل معیشتی و اشتغال و گرانی مردم باشند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: مردم امروز در معاش خود مشکلاتی دارند که مسئولان موظف هستند با خوش‌رویی با آنان برخورد کنند و حتی پاسخ منفی را نیز با حفظ کرامت آن‌ها بدهند.

آیت الله ناصری گفت: نمایندگان مجلس معیشت مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه در تیرماه مناسبت‌های بسیاری در تاریخ انقلاب ثبت شده است،  اظهار داشت: امروز سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری است که به دست منافقین کوردل و ظالم انجام شد.

او تصریح کرد: منافقین قصد داشتند ایشان را در مسجدی که سخنرانی می‌کردند به شهادت برسانند و در ضبط صوتی که جلوی ایشان گذاشته بودند بمب‌گذاری کردند، ولی شهادت ایشان در آن روز خواست خدا نبود و الحمدالله ایشان امروز سکاندار این کشتی متلاطم انقلاب هستند و همه توطئه‌های دشمنان را با تدبیر خوب و کمک خداوند متعال خنثی می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد هفتم تیر را دیگر مناسبت تیرماه دانست و گفت: در این روز شهید بهشتی که یک نمونه عجیبی بود به همراه یاران باوفایش به دست منافقین به شهادت رسیدند.

آیت الله ناصری یزدی مرحوم شهید بهشتی را نمونه‌ای از انسان کامل دانست و گفت: ایشان همه ویژگی‌های خوبی که می‌تواند در وجود یک انسان باشد را داشتند و به انقلاب و امام عشق بسیاری داشتند.

امام جمعه یزد یازدهم تیرماه سالروز شهادت شهید صدوقی (ره) را هم از دیگر مناسبت‌های این ماه دانست و افزود: شهید صدوقی (ره) به گونه‌ای فعالیت کردند که همه ایران از برکت وجود ایشان بهره‌مند بودند و فرزند گرامی ایشان هم در همین روز وفات کردند و در طول سال‌ها امام جمعه شهر یزد بودند و تلاش‌های زیادی انجام دادند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار