یک روزنامه صهیونیستی در میانه روند عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی، اعلام کرده که عمر روابط مخفیانه ابوظبی و تل‌آویو به بیش از ۲ دهه می‌رسد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی «معاریو» در گزارشی نوشته که عمر روابط مخفیانه اسرائیل و امارات به بیش از ۲ دهه می‌رسد.

معاریو در حالی این خبر را منتشر کرده که طی هفته‌های اخیر، گزارش‌های متعددی از ابعاد مختلف روابط امارات و رژیم صهیونیستی در حال انتشار است؛ نتانیاهو ویروس کرونا را فرصتی برای همکاری با امارات توصیف می‌کند و مقامات امارات نیز مدعی هستند که با وجود تمامی اختلافات باید در زمینه کرونا با اسرائیل همکاری کرد.


بیشتر بخوانید


علاوه بر این «انور قرقاش»، وزیر مشاور امارات در امور خارجه اخیرا در کنفرانس صهیونیستی-آمریکایی سخنرانی کرد که این سخنرانی به شدت مورد استقبال رسانه‌های صهیونیست قرار گرفت؛ به عنوان مثال روزنامه «اسرائیل الیوم» نوشت: قرقاش تاریخ را خواهد ساخت و نماینده عالی در جهان عرب خواهد شد که در مقابل یهودیان سخنرانی می‌کند.

اگرچه تلاش امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست، اما اکنون مقامات امارات و رژیم صهیونیستی به نوعی در حال رسمیت بخشیدن به این روابط هستند؛ اقدامی که با واکنش‌های بسیاری به خصوص از سوی گروه‌های فلسطینی مواجه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۷ تير ۱۳۹۹
پس زیاد به عمر هردو نمونده
آخرین اخبار