در جریان تیراندازی در یک انبار در ایالت ایلینوی ­آمریکا ۲ مرد سفیدپوست کشته شده اند و یک زن نیز زخمی شده است که در بیمارستان در وضعیت وخیم به سر می‌برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس آمریکا اعلام کرد در جریان یک تیراندازی در یک انبار در شهر اسپرینگ فیلد در ایالت ایلینوی ­آمریکا ۲ نفر جان باختند ­و یک نفر زخمی شد.

یک ­مقام­ پلیس درباره این تیراندازی گفت: «امروز روزی غم‌انگیز برای تاریخ شهر اسپرینگ فیلد است. فرد مظنون به محض ورود نیروهای پلیس  به محل این تیراندازی در یک ساختمان، متواری شد و نیروهای پلیس با جسد ۲ نفر روبرو شدند.»

این ­مقام­ پلیس افزود: «در جریان این تیراندازی ۲ مرد سفیدپوست کشته شده اند، و یک زن که زخمی شده است در بیمارستان در وضعیت وخیم به سر می‌برد.»

در همین حال در بحبوحه تظاهرات سراسری در اعتراض به بی‌عدالتی، تبعیض‌نژادی و خشونت پلیس در ایالات متحده صدها نفر از معترضان ضد نژادپرستی در شهر «پورتلند» در ایالت «اورگن» قصد ایجاد منطقه خودمختار را داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۷ تير ۱۳۹۹
احتمالا بخش بین‌الملل برای مردم آمریکا نه ایران چون تنها خبر از آمریکا بهتره اسم این بخش بزارید اخبار روز آمریکا، بین الملل چقدر محدود نمی دونستیم
آخرین اخبار