کاروان زیر سایه خورشیدعصر امروز هفتم تیرماه با حضور خدام رضوی وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ستار هدایتخواه دبیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال هفتمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در استان برگزار می‌شود.
 
هدایتخواه گفت: به رسم هر ساله در دهه کرامت خدام امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک در استان‌ها و کشور‌های مختلف حضور می‌یابند و تاکنون به ۳۱ استان و ۲۷ کشور جهان سفر کرده اند.

دبیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان گسترش عطر و بوی رضوی در سراسر عالم و ترویج سیره امام رضا (ع) را از اهداف این کاروان عنوان کرد و افزود: از مهمترین اهداف این برنامه زیارت از بعید برای کسانی است که فرصت زیارت نزدیک حرم امام رضا (ع) را ندارند.

او با بیان اینکه این خدام عصر امروز هفتم تیر وارد استان می‌شوند و در روز‌های هشتم و نهم در یاسوج برنامه اجرا می‌کنند بیان کرد: روز نهم تیر ماه خدام میهمان مردم چرام هستند، ۱۰ تیر در دهدشت و سوق و ۱۱ تیر ماه هم در گچساران هستند.

دبیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی در استان گفت: کاروان زیر سایه خورشید دوازدهم و سیزدهم تیر ماه به یاسوج بازمی‌گردند و ۱۴ تیر نیز یاسوج را ترک می‌کنند.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.