کمیته انضباطی مدیران گیتی پسند و مس را فراخواند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پس از اتفاقات شب گذشته در پایان دیدار مس سونگون و گیتی پسند، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مدیران هر دو باشگاه را احضار کرد.

گیتی پسند اصفهان که این فصل مسابقات دسته برتر را با روز‌های پرحاشیه سپری کرده بود در دیدار نهایی هم مسابقه‌ای آرام نداشت.

دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ دیروز جمعه در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد.
با توجه به شکست ۴ بر ۳ گیتی پسند در دیدار رفت، نماینده اصفهان بازی هجومی را در برنامه کار خود قرار داده بود که تحت همین تدابیر توانست صاحب چند ضربه خطرناک و موقعیت گلزنی در همان دقایق ابتدایی بازی شود که البته با بی دقتی آن‌ها را از دست داد.

هنوز دقایقی از شروع این بازی نگذشته بود که خطای فرهاد فخیم کاپیتان مس روی محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن حریف جرقه درگیری‌های مسابقه را زد. این خطا باعث درگیری نیمکت نشینان شد و کار بالا گرفت.

داوران و مسئولان برگزاری مسابقه بعد از دقایقی موفق شدند فضا را آرام کنند، اما فخیم این بار با یکی از اعضای نیمکت گیتی پسند درگیر و بازی بیش از ۵ دقیقه متوقف شد و فخیم هم کارت زرد بگیرد،داور مسابقه از هر نیمکت یک نفر را اخراج کرد تا مسابقه از سر گرفته شود.
با نزدیک شدن به دقایق پایانی گیتی پسند که چیزی برای از دست دادن نداشت بر فشار حملات خود افزود.

خطای مرتضی عزتی روی فخیم و ثانیه‌هایی بعد دفع توپ مشکوک سنگ سفیدی با ضربه سر با اعتراض مسی‌ها و اخراج مسلم اولاد قباد همراه شد و داور با اعتقاد به خطای هند، پنالتی نقطه دوم را به ضرر گیتی پسند که محدودیت خطایی اش به پایان رسیده بود نشان داد.

مهدی جاوید این پنالتی را از دست داد تا گیتی پسند به زدن گل تساوی امیدوار بماند؛ بالاخره ذکاوت حسن زاده بازی را به تساوی و مسابقه را به وقت اضافی کشاند. دو تیم با تساوی ۳-۳ به استقبال پنالتی‌ها رفتند و مسابقه در نهایت با برتری ۶ بر ۵ مس سونگون به اتمام رسید و این تیم تا با احتساب برد ۴ بر ۳ در اصفهان، سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فوتسال را جشن گرفت.

اما سوت پایان این مسابقه، سوت پایان درگیری‌ها نبود: در حالی که دو تیم به رختکن رفته بودند اعضای تیم‌ها با یکدیگر درگیر شدند و کار به دخالت مامورا نیروی انتظامی کشید، اما با توجه به شدت درگیری‌ها ماموران موفق به آرام کردن اوضاع نشدند.

در پی این اتفاقات شب گذشته کمیته انضباطی فدراسیون طی بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه پس از مسابقه امروز بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند بدرفتاری‌هایی از برخی بازیکنان و عوامل در سالن ه دیده شده. بر اساس کمیته انضباطی با توجه به گزارش رسمی مقامات مسابقه و همچنین گزارش ناظر انضباطی به صورت قاطع با متخلفان در اسرع وقت برخورد خواهد کرد.

در پی صدور این بیانیه صبح امروز کمیته انضباطی فدراسیون مدیران هر دو باشگاه را گیتی پسند و مس را به این کمیته فراخواند.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دلیل رعایت نکردن ماده ۷۱ مقررات انضباطی و مصاحبه مدیران عامل دو باشگاه گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان، با خبرگزاری‌ها کمیته انضباطی روز دوشنبه ۹ تیرماه جلسه‌ای برای بررسی تخلفات تشکیل می‌دهد.

حالا باید منتظر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره حواشی این فینال جنجالی بمانیم. آیا گیتی پسند برای آخرین حاشیه فصل هم محکوم می‌شود؟
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.