فرمانده انتظامی تایباد گفت: تصادف رخ به رخ تریلی با تاکسی سمند در محور تایباد - مشهد به مرگ ۳ تن از هم وطنان مان منجر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اکبر قربانی فرمانده انتظامی تایباد گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس۱۱۰ مبنی بر تصادف شدید دو خودرو در محور تایباد - مشهد کیلومتر ۱۰سه راهی محسن آباد بلافاصله گشت‌های کلانتری کاریز، تیم‌های پلیس راه و اکیپ‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: دربررسی صحنه تصادف مشخص شد تاکسی سمند حامل چهار مسافر در حرکت بود که به صورت رخ در رخ با یک دستگاه تریلی کشنده حامل لاستیک برخورد کرد.

فرمانده انتظامی تایباد ادامه داد: در این حادثه دلخراش راننده و دو سرنشین تاکسی سمند به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و یکی از مسافران تاکسی که مصدوم شده بود توسط اکیپ اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان تایباد انتقال و مورد مداوا قرارگرفت.

قربانی بیان کرد:کارشناس پلیس راه در بررسی اولیه علت وقوع این حادثه را ترکیدگی لاستیک تریلی و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد که تحقیقات در این باره ادامه دارد.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.....
۱۴:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
دوستمون توی همین حادثه آسمونی شد
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
محور تایباد به تربت جام یکی از محورهای مرگبار ایرانه که متأسفانه کمتر بهش توجه میشه. من یک سال مداوم تو این محور رانندگی می کردم، فرهنگ پایین رانندگی، محور یک بانده و نظارت کم اثر پلیس راهور مهمترین علل بروز حوادث مرگبار این محور هستند.
آخرین اخبار