فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: تصادف یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس،سواری پراید ، یک دستگاه وانت نیسان و کامیون یک کشته و پنج مصدوم در محور تربت جام_تایباد بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در کیلومتر ۹ محور "تربت جام _تایباد" بلافاصله گشت تصادفات و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود:با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو پارس که از مسیر تایباد _تربت جام در حال حرکت بود با یک دستگاه خودروی سواری پراید که از مسیر روبرو (تربت جام_ تایباد) در حال تردد بوده برخورد و پس از آن با دو دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیون تریلر اسکانیا که در همان مسیر در حرکت بودند تصادف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام ادامه داد: در این حادثه راننده و سرنشین سواری پژو پارس و راننده و دو سرنشین خودرو پراید و راننده وانت نیسان مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ قهستانی بیان کرد: راننده ۳۰ ساله پراید پس از اعزام به بیمارستان سجادیه تربت جام با وجود تلاش تیم پزشکی متاسفانه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

او تصریح کرد: کارشناسان تصادفات پلیس راه در اظهار نظر اولیه علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ خودروی سواری پژو پارس اعلام کردند.


انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.