رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از برقراری ۴۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ این شهر خبر داد.

برقراری ۴۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، ۶ عملیات اطفای حریق و ۲ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته فعالیت بوده است.

او گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۰۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۸ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: یکی از اموری که بصورت جدی مورد توجه سازمان قرارگرفته ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است.

بیاناتی افزود: تماس‌های برقرار شده با سامانه‌ی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۴۳ تماس اشتباه و متأسفانه ۳۳۴ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

او اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۶ مورد آتش سوزی شامل حریق مراتع و پوشش گیاهی در پشت اتکا، کوچه قصابان، بلوار فرودگاه، تپه هگمتانه، بلوار ارم و حیدره بوده و همچنین ۲ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار رنجبران و مهار حیوانات در فقیره بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر هم نجات یافتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار