رشد ۱۱ درصدی آسفالت راه‌های روستایی خداآفرین

فرماندار خداآفرین از رشد ۱۱ درصدی آسفالت راه‌های روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امیری راد در جلسه شورای اداری خداآفرین  گفت: پیش از این تنها ۲۰ درصد از راه‌های روستایی در این شهرستان آسفالت بود که با آسفالت ریزی‌های پارسال و سه ماهه نخست امسال، اکنون این مقدار با رشد ۱۱ درصدی به ۳۱ درصد رسیده است.

او گفت: با اجرای طرح‌های آسفالت ریزی که در دست اقدام است، تا پایان سال جاری به میانگین ۵۰ درصدی استان در بخش آسفالت راه‌های روستایی نزدیک خواهیم شد.

حاتمی نماینده شهرستان‌های کلیبر خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه از نبود زیر ساخت‌های مناسب اقتصادی انتقاد کرد و گفت: نرخ بالای بیکاری، افزایش مهاجرت به کلان شهر‌ها و سایر شاخص‌های اقتصادی نشانگر این است که مردم شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند از لحاظ میزان درآمد و وضعیت معیشتی، اختلاف فاحشی با وضعیت مطلوب جامعه دارند.

حاتمی اصلاح ساختار و تغییر رویکرد و نگرش مدیران را از ضروریات جذب سرمایه گذار دانست و افزود: عدم تمایل و رغبت سرمایه گذاران به این منطقه، ناشی از رفتار مدیران گذشته بوده است.

او گفت:ما سالانه هزار فرصت شغلی را در هر سه شهرستان حوزه انتخابیه هدف گذاری کرده ایم و اعتقاد راسخ داریم با حرکت جهادی و انقلابی به این مهم دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.