مربی تیم تیراندازی با تپانچه درباره شرایط ملی پوشان این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

اصلاح شودسکینه خدابنده لو مربی تیم تیراندازی با تپانچه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در زمان تعطیلی اردو‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا مرتب با تیراندازان در ارتباط بودم. از اسفند ماه که قرنطینه‌ شروع شد برنامه ریزی‌ را برای تمرین تیم ملی تیراندازی با تپانچه شروع کردیم. در مرحله اول تمرینات بدنسازی در مرحله دوم تمرین تکنیک و بدنسازی را در دستور کار قرار دادیم. در مرحله سوم فیلم آموزشی ساختیم و برای تیراندازان ارسال کردیم.

او افزود: به امید خدا به محض اینکه اجازه داده شود، اردو‌ها را شروع می‌کنیم. برخی از تیراندازان به سالن تیراندازی می‌روند و زیر نظر مربیان در استان‌های محل سکونت خود  تمرین می کنند. ما نیز برنامه ویژه‌ای به آن‌ها ارائه کرده ایم.

مربی تیم  تیراندازی با تپانچه گفت: در حال حاضر با توجه به تعطیلی اردو‌ها، جواد فروغی و هانیه رستمیان که سهمیه المپیک دارند هفته‌ای ۲ بار به سالن هشتاد خط فدراسیون تیراندازی برای تمرین می‌روند. سایر افراد نیز ۲ تا ۳ بار در طول هفته به باشگاه نزدیک محل زندگی خود می‌روند.

او افزود: در حال حاضر برنامه‌ای برای شروع اردو‌ها در نظر گرفته نشده است، زیرا امنیت و سلامت ورزشکاران برای ما در اولویت قرار دارد.

مربی تیم  تیراندازی با تپانچه گفت: برخی از تیراندازان طبق برنامه‌هایی که به آن‌ها ارائه کرده بودیم تمرین می کردند و از لحاظ عملکرد افت نکردند. برخی افراد در ۴ ماه تعطیلی، سلاحی برای تمرین نداشتند و فقط بدنسازی کردند که قطعا این افراد از لحاظ تکنیک افت پیدا کرده اند.

او ادامه داد: هنوز سه مسابقه باقی مانده تا تیراندازان از طریق رنکینگ سهمیه المپیک را کسب کنند. نیاز است اردو‌ها قبل از برگزاری المپیک  برگزار شود، زیرا بدون اردو امکان ندارد تیراندازان نتیجه خوبی کسب کنند.

مربی تیم تیراندای با تپانچه گفت: باید تمرینات قبل از شروع مسابقات پیوسته و با قدرت بیشتری در اردو‌ها انجام شود تا نتیجه خوبی کسب شود.

او تصریح کرد: از سال گذشته تقریبا ۳ مسابقه لیگ برگزار نشد که احتمال دارد اواخر هفته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مسابقات لیگ بانوان برگزار شود البته هنوز این موضوع قطعی نشده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار