نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره ته لنجی باید به گونه‌ای تصمیم گیری شود که به معاش مردم و اقتصاد کشور آسیب وارد نشود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای شورای تامین و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه بیان کرد: مردم منطقه از زیرساخت‌ها و منابع اشتغال‌زایی مناسب و پایدار بهره‌مند نیستند و تنها راه معاش آنان در شرایط کنونی کالای همراه ملوان (ته لنجی) است.

او افزود: اگر کالای همراه ملوان هنوز ساماندهی نشده، به این علت است که ما برای مردم در هیچ حوزه‌ دیگر سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس ادامه داد: باتوجه به اینکه شغل بیش از ۸۰ درصد مردم این منطقه به دریا و کالای همراه ملوان وابسته است، باید تصمیمی که به معاش آنان و اقتصاد کشور آسیب نزند، گرفته شود.

جمیری گفت: بیشتر از خیلی از آقایانِ مدعی، معتقد به فرمایش رهبر انقلاب درباره موضوع قاچاق و شعارجهش تولید هستم، و باید با همین همین نگاه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بازرگانان، مشکلات ایجاد شده را حل کنیم.

او افزود: کسانی که در گناوه هستند به طور قطع بهتر می‌توانند برای حل مشکلات راهکار ارائه دهند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس عنوان کرد: اگر مردم در زمینه آب و برق مشکل دارند باید راهکار منطقی، عاقلانه و مشفقانه‌تر ارائه کنیم تا رضایتمندی آنان فراهم شود.

جمیری تاکید کرد: باتوجه به اینکه مهم‌ترین راهبرد دشمن در برهه کنونی ایجاد اختلاف بین مردم و حاکمیت است باید در حل مشکلات زندگی مردم به صورت جهادی گام‌های محکم برداریم تا دشمنان نتوانند به امیال پلید خود نائل شوند.

او با اشاره به موقعیت و توانمندی‌های گناوه گفت: این شهرستان به تناسب پیشرفت‌های کشور توسعه نیافته و مردم از مواهب نظام به‌خوبی استفاده نکرده‌اند که در این زمینه ما دخیل بوده‌ایم و باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.