تیم فوتبال ذوب آهن در شروع مجدد لیگ برتر در دوران پسا کرونا، با سومین سرمربی این فصل خود به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ذوب آهن این روزها حال و روز خوشی ندارد. این تیم با ریشه که در دوران مدیریت آدزی از ثبات خوبی برخوردار بود، اما حالا روزگار متفاوتی دارد.

ذوبی‌ها پس از خداحافظی با منصوریان با میودراگ رادولوویچ چند نتیجه خوب داشتند، اما رفته رفته سراشیبی سقوط قرار گرفتند.

شیوع ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال را هم چند ماه تعطیل کرد و در این بین تعدادی از ورزشکاران و کادر تیم ها هم کرونایی شدند، اما با پافشاری برخی ها، تصمیم بر این شد تا لیگ برتر سرانجام بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

اما نکته جالب اینجا است که همه تیم ها با برنامه ریزی دقیق زیر نظر سرمربی تحت قرارداد خود، خودشان را آماده برگزاری لیگ کردند، در حالی که سبزپوشان اصفهانی با ایران نیامدن رادولوویچ سرمربی خود، در شوک عجیبی فرو رفتند.

این مربی که گفته می شود با ذوب آهن قرارداد شش میلیاردی امضا کرده، ظاهرا ویروس کرونا را برای این کار غیر حرفه‌ای خود، بهانه کرده است.

مسئولان ذوب آهن هم وارد عمل شدند اعلام کردند از حق تیم خود کوتاه نخواهند آمد و از طریق مراجع قانونی با این رفتار غیر حرفه‌ای رادولوویچ برخورد خواهند کرد.

سبز پوشان دیار زاینده رود امشب باید در دوران پسا کرونا، در شروع مجدد لیگ برتر، به مصاف میزبان مشهدی خود، شهر خودرو بروند. تمرینات آماده سازی این تیم برای حضور دوباره و البته پر قدرت در مسابقات، زیر نظر بومی های این باشگاه مثل حسن استکی، پیگیری می شد و حالا لوکابوناچیچ کروات که سابقه مربیگری در ذوب آهن را در کارنامه خود دارد بار دیگر روی نیمکت هدایت این تیم می‌نشیند.

به هر حال ذوب آهن امروز برای زنده ماندن پس از اتفاقات تلخ اخیر، باید مقابل تیم مدعی شهر خودرو آن هم در ورزشگاه مدرن و خالی از تماشاگر امام رضا، به پیروزی برسد‌.

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار