افزایش ۵۳ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های خیران استان اردبیل در سه ماهه نخست امسال ۵۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به رشد ۵۳ درصدی کمک‌های مردمی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۸، گفت: با مشارکت گسترده خیران و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل می‌توانیم شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

او با بیان اینکه خیران اردبیلی بیش از ۲۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در سه ماهه نخست امسال به خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان کمک کرده‌اند، افزود: هر چقدر کمک‌های مردمی افزایش یابد به همان میزان می‌توانیم پاسخگوی نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت جامعه باشیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی بر اساس سرفصل‌های حمایتی کمیته امداد در بین ۴۱ هزار خانوار تحت حمایت توزیع شده است، بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، خانوار تحت حمایت نیاز بیشتری به رسیدگی دارند که همچنان شاهد یاری‌رسانی خیران و نیکوکاران برای رفع مشکلات اساسی آن‌ها هستیم.

توحیدی با بیان اینکه تمامی خدمات این نهاد براساس سیستم نیازسنجی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، گفت: سیستم نیازسنجی موجب تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور خانوار تحت حمایت شده است که در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانیم کمک‌های مردمی را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

او با اشاره به اینکه امیدواریم با یاری خیران و نیکوکاران بتوانیم خدمات مطلوب‌تری را به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل ارائه کنیم، اعلام کرد: به یاری هم‌استانی‌های نیکوکار می‌توانیم خانوار بی‌بضاعت جامعه را در مسیر توانمندی قرار دهیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، افزود: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را به دست خانوار تحت حمایت برسانند.

توحیدی با اشاره به اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، بیان کرد: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران اردبیلی قرار دارد تا نسبت به کمک‌رسانی به محرومان جامعه اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.