سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: مقابل یک تیم سخت کوش به برتری رسیدیم.

سرآسیایی: ذوب‌آهن تیم سختکوشی بود/ رحمتی تمام شدنی نیستبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در کنفرانس خبری اظهار داشت: قبل از بازی گفته بودم که یک مسابقه سخت مقابل تیم تاکتیکی و سخت کوش ذوب‌آهن خواهیم داشت. ذوب آهن فوتبال خیلی قشنگی ارائه کرد و به همین دلیل به مربیان و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم هر ۲ تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند.

او ادامه داد: در بازی، ۲۰ دقیقه تیم ما به دلیل مسائل داوری تمرکزش را از دست داد که این اتفاق نباید در تیم ما رخ دهد، اما متاسفانه به این مسائل خیلی زیاد پرداخته شده و همین موضوع باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم.

سرآسیایی گفت: در همان ۲۰ دقیقه ضربه خوردیم و بین ۲ نیمه با بچه‌ها صحبت کردیم و بازیکنان تیم ما نیمه دوم با آرامش کامل به بازی برگشتند و در نیمه دوم فوتبال بسیار زیباتری شاهد بودیم. خدا را شکر می‌کنم که ۳ امتیاز این بازی را گرفتیم، اما حریفمان از لحاظ شخصیتی و فوتبالی تیم سرسختی بود.


بیشتر بخوانید:


سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره شرایط داوری و عملکرد رضا کرمانشاهی در این دیدار گفت: چند صحنه در بازی وجود داشت که به زعم ما باید به نفع ما گرفته می‌شد. اما این مسائل در فوتبال طبیعی است و مشکل اصلی جایی بود که هر وقت کرمانشاهی سوت می‌زد، نیمکت و بازیکنان ما در زمین، واکنش زیادی نشان می‌دادند. باید بدانیم که اتفاقات داوری بخش جدا نشدنی فوتبال هستند. باید برای افزایش تمرکز، تمرین داشته باشیم و فکر می‌کنم با توجه به فوتبالی که ارائه دادیم باید بیشتر به حریف گل می‌زدیم.

سرآسیایی درباره استفاده از امید منصوری در قلب خط دفاعی در این دیدار گفت: امید، اولین بازی خود را برای شهرخودرو انجام می‌داد. او یکی از جوان های خوب این استان است و از سرمایه های شهرخودرو محسوب می شود. در غیاب فرشاد فرجی و علی نعمتی عملکرد خیلی خوبی داشت و در مقابل ذوب آهن در یک دیدار سنگین به خوبی بازی کرد.

او درباره نقش مهدی رحمتی در این دیدار گفت: در یک جمله می‌توانم بگویم که رحمتی تمام شدنی نیست.

سرآسیایی افزود: بعد از تعطیلی چند ماهه رقابت‌های لیگ، در این بازی جای هواداران مان خالی بود. دوست داشتیم برد امروز ما در حضور آن‌ها رقم می‌خورد اما متاسفانه به دلیل شرایط کشور چنین اتفاقی رخ نداد. برای آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم دعای خیر آن‌ها همواره پشت تیم ما باشد تا بتوانیم امتیازات را جمع آوری کنیم و شرایط خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار