رئیسی نسبت به افزایش ابتلا به ویروس کرونا در هندیجان هشدار داد و گفت: تعداد بستری در بیمارستان شهدای این شهرستان نگران کننده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داوود رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: افزایش موارد ابتلا به کرونا ویروس در این شهرستان طی روز‌های اخیر چشمگیر است.

او افزود: همچنین موارد بستری در بیمارستان شهدای این شهرستان نیز با وجود تلاش همکاران و بهبود و ترخیص بیماران نیز در حال افزایش است و بیماران بد حال جایگزین بیماران قبلی می‌شوند.

رئیسی اظهار کرد: باتوجه به شرایط موجود اگر مردم رعایت نکنند به مرحله‌ای می‌رسیم که دیگر ظرفیت پذیرش نخواهیم داشت، ضمن اینکه هم اکنون ۱۰ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری هستند، این در حالی است که تعدادی از این بیماران بدحال، جوانانی هستند که هیچ بیماری زمینه‌ای ندارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان با بیان اینکه بسیاری از موارد مثبت کرونا، کسانی هستند که در مراسمات و تجمعات شرکت کرده و در ادامه باعث انتقال بیماری به نزدیکان خود شده اند، بیان داشت: بعضی افراد با بی توجهی به اصول خود مراقبتی و نکات بهداشتی ضمن به خطر انداختن سلامتی خود، باعث تهدید سلامت اطرافیان و سایر شهروندان نیز می‌شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: از مردم هندیجان تقاضا دارم از خدمت گزاران خود در بخش سلامت شهرستان حمایت کنند و نگذارند خستگی چندین ماه کار مضاعف با رعایت نکردن بهداشت و افزایش موارد ناشی از آن بر تن آنان بماند، البته باید از حضور در تجمعات پرهیز کنند و فقط برای کار‌های ضروری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از منزل خارج شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.