پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای نیروی هوایی ارتش در مراسمی با حضور امیر سرتیپ هادیان تقدیر شدند.

‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم تقدیر از پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه ورزش به ویژه ورزش زورخانه‌ای اظهار کرد: امسال بنا به سیاست‌های ابلاغی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس نزدیک به ۱۴۰۰ برنامه متنوع از تاریخ ۳ خرداد آغاز و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده نهاجا ضمن اشاره به شرایط خاص کشور و تهدیدات داخلی و خارجی به ویژه در عرصه فرهنگی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌ها و شاخص‌های مهم در مقابله با جنگ نرم، پرداختن به ورزش قهرمانی و به خصوص ورزش زورخانه‌ای است و ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای باعث خنثی کردن بخشی از تهدیدات فرهنگی در جامعه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


امیر سرتیپ هادیان افزود: پیشکسوتان عرصه ورزش و قهرمانی و به خصوص ورزش زورخانه‌ای مایه عزت و افتخار برای نظام جمهوری اسلامی و مایه خیر و برکت در جامعه هستند و امیدواریم که با گرامیداشت و تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش و پهلوانی بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

در ادامه از کتاب «ورزش برای پرواز» تالیف سرهنگ حیدریان مدیر تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش که توسط مرکز مطالعات و تحقیقات نهاجا به چاپ رسیده است رونمایی شد.

این کتاب به بیان نکات و آموزش‌هایی درمورد ورزش و سلامت جسمانی و اهمیت آن برای دانشجویان خلبانی و هم چنین جوانان علاقه‌مند به خلبانی می‌پردازد.

گفتنی است در پایان این مراسم از محمدرضا طالقانی، محمد نجات، محمد برجی و عزیزالله فتاحی از پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار