علی شائی از وجود ظرفیت‌های ورزشی مناسب در شهرستان تازه تاسیس هلیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در مراسم افتتاحیه اداره ورزش و جوانان شهرستان تازه تاسیس هلیلان گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان تازه تاسیس هلیلان با هدف هماهنگی ، تعامل بین بخشی ، شناسایی و تأمین نیاز‌های ورزشی این شهرستان افتتاح و راه اندازی شده است.

او ادامه داد: شهرستان هلیلان از ظرفیت‌های ورزشی مناسبی برخوردار است و قهرمانان زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی و در سطوح ملی و بین المللی به جامعه معرفی کرده است که راه اندازی این اداره کمک شایانی در حمایت از این ورزشکاران در پی خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بیان کرد: با راه اندازی اداره ورزش و جوانان شهرستان هلیلان ، از این پس بستر ارائه خدمات مطلوب‌تری برای ورزشکاران این شهرستان فراهم خواهد شد.

او با بیان اینکه ورزش بیشترین نقش را در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد افزود: تشکیل سازمان‌های مردم نهاد جوانان، همگانی کردن ورزش در سطح شهرستان هلیلان ، فرهنگ سازی برای پرداختن خانواده‌ها به امر ورزش ، توسعه ورزش بانوان و ورزش روستایی ، برگزاری و میزبانی مسابقات ورزشی، باید در دستور کار این اداره قرار گیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.