مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از آغاز احداث آبگیر دائمی برای شهر آب بر با رفع مشکل راه خبر داد.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان زنجان به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: در صورت ترمیم و اصلاح ۳۰۰ متر راه تخریب شده در جریان سیلاب امسال، شرکت آب و فاضلاب آبگیر دائمی چشمه کوثر را کمتر از یک ماه احداث و در مدار بهره برداری قرار می‌دهد.

او افزود: پس از وقوع سیلاب بی سابقه در چشمه کوثر و ایجاد خسارت‌های عمیق به تاسیسات تامین آب شهر آب بر، شرکت آب و فاضلاب بلافاصله نسبت به احداث آبگیر موقت و خط انتقال اضطراری اقدام نموده و اکنون نیز در صدد احداث آبگیر دائمی و پس از آن اجرای عملیات ترمیم تاج سد کوثر می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطر نشان کرد: چشمه کوثر، آب شرب مورد نیاز شهر آب بر و روستای کردآباد را تامین می‌کند که برای ترمیم دائمی خسارت‌های وارده بر این چشمه، طبق برآورد‌ها نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز می‌باشد.

جزء قاسمی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد آب شرب مشترکین در شهر آب بر و روستای کرد آباد از طریق چشمه کوثر تامین می‌شود که برای مواقع بحران و کمبود آب، قنات داخل شهر به عنوان منابع جایگزین در نظر گرفته شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین آب شرب شهروندان آب بری هیچگونه کمبودی وجود ندارد تاکید کرد: اهالی ضمن رعایت مصرف بهینه آب در فصل گرم سال و بی توجهی به شایعات، اخبار موثق را از صرفاً از امور آب و فاضلاب شهرستان طارم و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دریافت کنند.
 
انتهای پیام/ر
برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.