دومین آزمون جامع و سی و یکمین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دومین آزمون جامع و سی و یکمین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر شاخه کاردانش در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ جمعه ۲۴ مرداد ۹۹ همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

او افزود: مدیران مراکز مهارت آموزی که ثبت اطلاعات پایه‌ای فراگیران خود را قبلاً در سامانه آزمون هنر انجام داده‌اند از سه شنبه ۱۰ تیر تا جمعه ۲۷ تیر ۹۹ مجاز به معرفی مهارت آموزان خود جهت شرکت در آزمون مرداد ماه می‌باشند.


بیشتر بخوانید


فرجی اضافه کرد: همچنین تا شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ داوطلبان شرکت کننده در آزمون ادواری می‌توانند در سامانه آزمون هنر ثبت نام نمایند.

او ادامه داد: برای داوطلبان پس از شرکت در آزمون‌های کتبی و عملی و قبولی (کسب حد نصاب نمره) گواهینامه مهارت به شکل الکترونیکی در سامانه آزمون هنر صادر و اعطا می‌گردد و این گواهینامه بیانگر صلاحیت مهارتی فرد بر اساس استاندارد‌های قید شده برای ارائه به ادارات آموزش و پرورش است.

فرجی در پایان گفت: محل حوزه‌های آزمون عملی و مکان برگزاری آزمون کتبی جامع و ادواری متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار