فارغ التحصیلان متخصص دانشکده فنی شهید منتظری مشهد موفق به طراحی و ساخت اجاق القایی و فروش آن به کشور‌های همسایه شدند.

سهیل موحد فخر مدیر تیم سازنده اجاق القایی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: جمعی از فارغ التحصیلان متخصص و متعهد دانشکده فنی شهید منتظری در مرکز رشد این دانشکده موفق به طراحی و ساخت اجاق القایی و همکاری با کارخانه ها و شرکت‌هایی که در زمینه فولاد فعالیت داشتند، شدند.

او افزود: این پروژه از سال ۹۷ در حال اجرا بود و فعالیت‌های هسته در حیطه طراحی و تولید دیگر مشتقات سیستم‌های گرمایش القایی گسترش و خدمات و سرویس اساسی و تعمیر این دستگاه‌ها تا سطح چند کشور همسایه توسعه یافت.

 مدیر تیم سازنده اجاق القایی ادامه داد: در ادامه فعالیت‌ها موفق به اخذ نمایندگی یک شرکت معتبر چینی تولید کننده خازن و تریستور‌های مورد نیاز در کوره‌های القایی شدیم و واردات این محصولات نیز به گستره کار‌ها اضافه شد.

موحدفخر بیان کرد: هم اکنون در مرحله رشدی تبدیل به واحد فناور شده و در حوزه‌ی فعالیت سیستم‌های گرمایش القایی، تولید، تعمیر و سرویس و تامین قطعات و لوازم جانبی این دستگاه‌ها به عنوان یک شرکت فعال شناخته شده گام بر میداریم و توانسته ایم به حدود ۸۰ درصد صنایع کشور که هر گونه وابستگی به دستگاه‌های گرمایش القایی دارند، سرویس و خدمات ارائه کنیم.

او تصریح کرد: توان رقابت در بازار داخلی و برخی همسایگان خارجی و موفقیت و تداوم کار واحد فناور خود را مرهون همبستگی و اتحاد بین اعضای تیم کاری، پشتکار، علاقه به کار و تلاش بی وقفه و مساعدت‌های گوناگون از ناحیه مرکز رشد این دانشکده می‌دانیم.

 مدیر تیم سازنده اجاق القایی تاکید کرد: اکنون تلاش و چشم انداز تیم کاری ما، گسترش هر چه بیشتر فعالیت هایمان در سطح کشور و جهان برای ارائه خدمت و پیشرفت در جهت رشد و تکامل و دستیابی به تکنولوژی‌های نوین است.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.