معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان از توزیع ۸۵ هزار قطعه مرغ بین نیازمندان این استان خبر داد.

آغاز توزیع گوشت مرغ بین نیازمندان همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان اظهار داشت: با آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ۴ میلیون بسته پروتئین از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور توزیع می‌شود که سهم همدان درتهیه و توزیع گوشت مرغ ۲۷ هزار بسته غذایی به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

او افزود: توزیع مرغ با همکاری نهاد‌هایی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و گروه‌های جهادی از ابتدای هفته جاری در نقاط محروم روستایی و شهری آغاز شده و قرار است در طول یک ماه به پایان برسد.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان اظهار داشت: به منظور حمایت از واحد‌های تولیدی داخل استان در سالی که به نام جهش تولید مزین شده، این مرغ‌ها از مرغداری‌های داخل استان خریداری می‌شود.

چهاردولی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بر اساس اصل ۴۹ قانون اساسی محرومیت زدایی را در دستور کار قرار داده است بنابراین در قالب بنیاد برکت علاوه بر محرومیت زدایی در دیگر آسیب‌ها و مخاطرات از جمله سیل و زلزله و حتی بیماری کرونا برای کمک رسانی وارد عمل شده است.

او عنوان کرد: به دنبال شیوه ویروس کرونا با همکاری ۱۲۰ گروه جهادی نسبت به تولید ماسک مورد نیاز مردم، لوازم بهداشتی و ضدعفونی کردن معابر اقدام کردند.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان افزود: این ستاد در مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان در ماه مبارک رمضان یک میلیون بسته غذایی شامل مرغ، حبوبات، رب گوجه فرنگی، روغن مایع در مجموع به ارزش ۳۲۰ میلیارد تومان در کشور توزیع کرد.

چهاردولی اضافه کرد: سهم همدان ۲۷ هزار بسته غذایی به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که با نظارت نماینده، ولی فقیه در استان و همکاری گروه‌های جهادی بین گروه‌های آسیب دیده از ویروس کرونا شامل کارگران فصلی، حاشیه نشینان و روستانشینان توزیع شد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.