رئیس پلیس راه استان همدان گفت: جاده اصلی و پرترافیک بهار - کوریجان به علت آغاز عملیات اجرایی خط ریلی همدان - سنندج مسدود شده است.

جاده بهار - کوریجان مسدود شدسرهنگ رضا عزیزی افزود: جاده اصلی و پرترافیک بهار - کوریجان به علت تردد خودرو‌های سنگین و کشاورزی یک از مسیر‌های پرترافیک استان همدان محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: بسیاری از خودرو‌های عبوری از جمله کامیون‌هایی که از غرب به سمت تهران و بالعکس تردد دارند برای اینکه در ترافیک مرکز شهر گرفتار نشوند از مسیر میان بُر کوریجان - بهار استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: به منظور راهسازی و ایجاد زیرگذر در مسیر خط ریلی همدان- سنندج با مصوبه شورای حمل و نقل و ایمنی راه‌های استانداری همدان مسیر شریانی کوریجان به سمت شهرستان بهار تا اطلاع ثانوی محدود شد.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: با توجه به مسدود شدن این مسیر شریانی رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین همدان - کارخانه قند برای تردد به سمت مرکز و غرب کشور استفاده کنند.

او ادامه داد: طبق گفته پیمانکار این طرح قرار است در سه نوبت کاری ساخت راه و زیرگذر با جدیت دنبال و حداقل بعد از ۲ ماه این مسیر مجدد بازگشایی شود.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.