معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان گفت: در راستای اجرای طرح شهید احمدی روشن تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان برای نخبگان در نظر گرفته می‌شود.

احسان چیت ساز معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان دارای اعتبارات ملی و متمرکز است، گفت: در راستای اجرای طرح شهید احمدی روشن تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان برای نخبگان در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: در چارچوب طرح شهید احمدی روشن هیچ محدودیتی برای حمایت از این مجموعه فعالیت‌ها نداریم.

چیت ساز با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در راستای طرح شهید احمدی روشن به صورت مشارکتی است، گفت: هر چقدر منابع در استان مورد نیاز باشد به همین میزان منابع برای حل مسائل استان از طریق بنیاد نخبگان اختصاص می‌دهیم.


معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان اعتبارات طرح شهید احمدی روشن را مسئله محور عنوان کرد و افزود: اعتبارات این طرح بر اساس مسائل و اولویت‌های استان در نظر گرفته شد که می‌تواند شامل مسائل شرکت‌های مستقر هم شود.

او گفت: برای نمونه اگر طرحی تایید شد و ۵۰ درصد منابع آن از سوی استان تخصیص داده شد، به همان نسبت منابع از سوی ستاد بنیاد نخبگان برای حل مسائل استان اختصاص می‌یابد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان، افزود: بنیاد نخبگان مازندران یکی از بنیاد‌های نمونه کشور است و یکی از دلایل آن می‌تواند دارایی‌ها و ذخایر ارزشمند طبیعی این استان باشد.
 
 

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
معنی نخبه چی می تواند باشد هر کس معدل لیسانس وبالاتر ۱۹ تا ۲۰ بشود از نظر دوستان نخبه است
ولی نخبه واقعی کسی است که فاقد از مدرک مشکل یک جامعه را حل کند