معاون عمرانی استاندار ایلام مطرح کرد؛

اجرای طرح جامع کاهش تصادفات ترافیکی در استان ایلام

کرمی گفت:اقدامات دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای طرح جامع کاهش تصادفات ترافیکی ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام در کارگروه راهبری کاهش تصادفات استان ایلام با اشاره به اقدامات مناسب برای ایمن سازی مبادی ورودی شهر‌های استان و برنامه ریزی برای ایمن سازی راه‌ها و کاهش تصادفات در اربعین گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای طرح جامع کاهش تصادفات ترافیکی ارزیابی می‌شود.
 کرمی  افزود: پلیس راه علاوه بر انجام وظایف ذاتی خوبی که نظارت و اعمال قانون است با دغدغه مندی خوبی نسبت به ارائه پیشنهاد و بیان مشکلات و گلوگاه‌های ترافیکی دراستان ورود می‌کند که بسیار قابل تقدیر است.

او با اشاره به اجرای طرح جامع کاهش تصادفات ترافیکی اضافه کرد: وظایفی برای دستگاه‌های اجرایی دراین طرح تعریف شده است که عملکرد دستگاه‌ها در اجرای آن ارزیابی می‌گردد و اجرای این طرح به عنوان یک اولویت اساسی و اجتناب ناپذیر در دستور کار قراردارد.

کرمی با اشاره به اقدامات موثر و خوبی که در مبادی ورودی شهر‌های استان انجام شده عنوان کرد: کمتر شهری دراستان وجوددارد که ایمن سازی و چهارخطه کردن و ساماندهی ورودی شهر در دستور کار قرار نداشته باشد.

او تکمیل پایش تصویری در سطح شهر‌ها و همچنین محور‌های مواصلاتی را ازموثرترین و بازدارنده‌ترین اقدامات درجلوگیری از تصادفات و اجرای قوانین دانست و عنوان کرد: برنامه ریزی مدونی در خصوص نحوه‌ی پیشرفت پایش تصویری در جاده‌ها و شهر‌ها در دستور کار قرار گیرد تا با پیش بینی اعتبارات لازم ظرف چند سال پایش تصویری در استان تکمیل شود همچنین همین دوربین‌های موجود نیزباید مورد نظارت و اصلاح قرار گرفته تا از فعالیت کامل و صحیح آن‌ها اطمینان داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار در خصوص اقدامات ترافیکی جهت کنگره‌ی بزرگ اربعین نیز تأکید کرد:ازهم اکنون برنامه ریزی برای ایجاد ایستگاه‌های نظارتی پلیس و امکانات رفاهی که باید در این ایستگاه‌ها تعبیه شود داشته باشیم تا در ایام اربعین شاهد کاهش تصادفات و مشکلات ترافیکی باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.