پنج طرح کتابخانه‌ای در لرستان تکمیل می شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از تکمیل پنج طرح کتابخانه‌ای در یکی دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرشته طهماسبی،مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: هم اکنون ۳۳ کتابخانه نهادی و ۲۰ مورد مشارکتی در استان وجود دارد.

او با بیان اینکه ۱۲ طرح نیمه‌تمام کتابخانه‌ای در لرستان وجود دارد، افزود: ما مجری هیچ‌کدام از این طرح ‌ها نیستیم و دستگاه بهره‌بردار هستیم و پیگیری‌های زیادی در راستای تکمیل طرح هاانجام می‌دهیم.

طهماسبی با اشاره به احداث کتابخانه شهدای کوهدشت، تصریح کرد: مجری این طرح ما بودیم و با کمک خیرین در مدت زمان هفت ماهه آن را تکمیل کردیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان خاطرنشان کرد: در یکی دو سال گذشته پنج کتابخانه در شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت، الیگودرز، ازنا و چگنی به بهره‌برداری رسیده و کتابخانه درب گنبد کوهدشت که تعیطل بود را بازگشایی کردیم.

وی بیان کرد: هرطرح ای که به بهره‌برداری برسد بلافاصله نهاد بحث تجهیز و تامین نیروی انسانی آن را انجام می‌دهد و مشکلی از این بابت نداریم.

طهماسبی با اشاره به کمبود کتابخانه در لرستان، تصریح کرد: به ازای هر ۲۵ هزار نفر باید یک کتابخانه داشته باشیم که متاسفانه در لرستان با این میانگین فاصله داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: بیش از ۶۰۰ هزار نسخه کتاب در کتاب‌خانه‌های استان موجود است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.