پیامک‌های دریافتی چهاردهم تیرماه؛

از نبود دستگاه ام آر‌ آی برای وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم در خوزستان تا مشکلات استفاده از رمز دوم پویا

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهاردهم تیر مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهاردهم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 



تا ریشه‌ای با کرونا برخورد نشود مثل چین کره جنوبی تعطیلی فایده ندارد و بستر موقت دارد و پس از اتمام تعطیلی یک نفر ۴۰۰ نفر را مبتلا می‌کند آغاز می‌شود ریشه‌ای کادر درمانی باید با ایجاد گیت‌های ورود خروج در بازار‌ها پرازدحام کنترل دقیق مردم همراه طب سنج ایجاد مانیتور‌های حرارتی در فرودگاه ایجاد طب سنج در پارک‌ها و محل تردد ماشین‌ها و ترمینال‌ها و تشخیص فرد مبتلا و زود ایشان به مراکز درمانی معرفی کردن این ریشه‌کنی و کنترل کرونا است تا زمانی این ایجاد نشود و مردم هم همکاری و رعایت نکنند تعطیلی فقط هیچ فایده‌ای ندارد یک درمان موقت مسکن ریشه‌یابی نیست.



چندین بار درباره عدم وجود دستگاه ام آر‌ای و ستی اسکن برای وزن بالای ۱۰۰ کیلو در استان خوزستان فرستادام، ولی شما بدون اهمیت این مطلب را پیگیری نمی‌کنید و مردم در خوزستان سرگردان هستند لطفاً بررسی فرمایید که ما الآن مشکل تنفسی پیدا کردم دستگاه سیتی اسکن در اهواز مرکز با وزن بالا نداریم. آیا این حق مردم استانِ که تمام امکانات کشور و جهان را تولید می‌کند، ولی از فقر بهداشتی بازمانده باشد اگر وجدان و غیرت دارید این مسائله پیگیری کنید.



لطفاً در مورد سایت حواله تایر کامیون بنویسید که اصلاً کار نمی‌کند و تمام رانندگان و فروشنده سردرگم هستند.


 

من آذرماه ۹۷ درخواست دادم، ولی هنوز خبری از کارت ملی نشده در حالی که بعضی افراد که بعد از من درخواست دادن کارتشان آمده است.



بحث رمز‌های یک‌بار مصرف، لطفاً از پلیس پیگیری کنید که در این مدت شش ماه چقدر از دزدی‌های اینترنتی کم شده آخه؟ این رمز‌ها خیلی دردسر دارد و اذیتم می‌کند. واقعاً اگر دزدی‌ها تا ۹۵ درصد کم نشده باشد خیلی مسخره است.



چند سالی هست اداره کل آموزش‌وپرورش قم امکان جابه‌جایی آموزگاران در پست‌های دیگر اداره خود در شهر قم نمی‌دهد. درصورتی‌که آموزگاران علاقه به تجربه و شکوفا کردن استعداد‌های خود در زمینه‌های دیگر هستند. از مسئولین آموزش و پروش نسبت به این موضوع که خواسته تعدادی از همکاران است توجه کرده و با برنامه‌ریزی می‌توانند از تعداد متوسط نیرو‌های تخصصی خود که در این زمینه وجود دارد استفاده نمایند.


 

سلام. از وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر زابل یک گزارش تهیه کنید به جز چند خیابان مرکز شهر بقیه خیلی خراب هست.


 

سلام از ابتدای تیرماه شرکت کشت صنعت گلستان دزفول (روغن ساعی) اقدام به تعدیل نیرو کرده محدود ۴۰ نفر از نیرو‌های باسابقه خود را اخراج کرده در این اوضاع کرونایی و این شرایط سخت اقتصادی و نداشتن شغل خانواده‌های آن‌ها با این وضعیت چکار کنند لطفاً پیگیری کنید.


 

سلام، ما از بندرعباس مزاحم میشیم، مسکن مهر ما از سال ۸۸تا حالا تحویل نداده‌اند، و چند پیمانکار کلاه‌برداری کرده‌اند، اسم تعاونی:تعاونی مسکن مهر گلشهر جنوبی، متأسفانه یک مقدار از پول‌ها رو هم بانک بلوکه کرده و قرارِ سود مشارکتت رو از ما بگیرند، زارعی بندرعباس



سلام کارگرانی که تو میدان آزادی اتوبوس‌ها را ضدعفونی می‌کنند حقوقشان را نمیدن ۲۵ نفر بودن به خاطر اینکه حقوق ندادن همه رفتن فقط دو نفر ماندن ۱۸۰ اتوبوس ضدعفونی می‌کنند هیچ‌کس هم به دادشان نمی‌رسد به خاطر خدا پیگیری کنید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار