زن و شوهر روسی به دلیل علاقه شدید به قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هرم از مجموعه سه‌گانه اهرام مصر، نمونه‌ای از آن را در حیاط خانه خود ساختند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زوج اهل ایسنکا، دهکده کوچکی واقع در ۱۲ کیلومتری سن پترزبورگ روسیه، در حیاط خانه خود ماکت بتونی از هرم بزرگ جیزه که قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هرم از مجموعه سه‌گانه اهرام است، درست کردند.

این هرم با ارتفاع ۹ متر از حدود ۴۰۰ تن بلوک بتونی تشکیل شده است. در واقع این نسخه درست ۱۹ برابر کوچک‌تر از هرم واقعی در مصر بوده و کاملا شبیه آن ساخته شده است. این زوج ادعا می‌کنند که توجه به جزئیات در این پروژه برایشان بسیار مهم بود. همچنین آن‌‌‌ها افزودند که سال‌های زیادی  را صرف مطالعه برای ساخت این سازه کردند و برای به دست آوردن تمام جزئیات از نزدیک هرم جیزه را مشاهده کردند.


بیشتر بخوانید


آن‌ها یک ماه را صرف پیدا کردن سازنده کردند تا در نهایت یک تیم مهندسی قبول به ساخت چنین پروژه عجیبی کرد. این زوج معتقدند که ساخت هرم باعث می‌شود تا مردم از آسیب در امان باشند. آن‌ها بیشتر برای حفظ زمین خود و همچنین ایمنی در مقابل ویروس کرونا اقدام به ساخت این هرم کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار