استاندار اردبیل:

ورزش ظرفیت بزرگی برای بازتوانی معتادان است

استاندار اردبیل گفت: ورزش ظرفیت بزرگی برای بازتوانی معتادان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر استان اردبیل با تاکید بر فعالیت اداره کل ورزش و جوانان نسبت به ایجاد فضای ورزشی در این کمپ و کمپ‌های دیگر گفت: ورزش و جوانان می‌تواند ظرفیت بزرگی برای درمان معتادین باشد و با برگزاری برنامه‌های نشاط و مفرح در سطح شهر به ویژه در کمپ‌های ترک اعتیاد و با ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تجهیز وسایل ورزشی در مراکز درمانی به کاهش این معضل کمک شایانی بکند.

او افزود: ورزش و جوانان برای ایجاد ظرفیت برنامه‌های ورزشی و تجهیز وسایل و لوازم ورزشی در کمپ‌های ترک اعتیاد و همچنین در فضا‌های موجود در سطح شهر با همکاری شهرداری اردبیل اقدام کند.

سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز گفت: برنامه‌های ورزشی در کمپ‌های ترک اعتیاد در راستای کمک به باز توانی افراد معتاد انجام خواهد شد و در راستای همین برنامه بین اداره کل ورزش و جوانان و اداره بهزیستی تفاهم نامه‌ای به امضا رسیده است.

او افزود: از طرف اداره کل ورزش و جوانان ۵ مکان ورزشی به همراه ۵ مربی ورزشی در جهت درمان و بازتوانی این افراد اختصاص داده خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.