مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از یک میلیون و ۷۱۶ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل ونقل استان اردبیل گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز ۳ ماه گذشته در محور‌های بران سه راهی سربند و بالعکس در محور پارس آباد، خلخال، اردبیل و بالعکس و جعفرآباد پارس آباد ثبت شده است.

او میانگین سرعت استان در فصل بهار را ۷۲ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: میانگین سرعت در محور‌های پرتخلف اشاره شده ۸۵ کیلومتر بر ساعت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت بیش از ۳۴۷ هزار سبقت غیرمجاز نیز در استان خبر داد و افزود: محور‌های اردبیل آستارا و بالعکس، اردبیل سرچم و اردبیل مغان بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز را داشته اند.

وثوقی هوشمندسازی جاده‌های استان اردبیل را اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶۲ سامانه تردد شمار، دوربین نظارت تصویری، سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و سامانه توزین درحال حرکت در محور‌های استان اردبیل فعال است.

او بیان کرد: در مدت یاد شده ۶ هزارو ۷۰۵ تخلف سرعت غیرمجاز جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.