معاون سرمایه گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از صدور ۱۶ موافقت اصولی برای طرح‌های سرمایه گذاری اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد کیسان، امروز در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری اداره کل برابر بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری در سال ۹۹ گفت: با بررسی طرح‌های مورد نظر ۱۶ موافقت اصولی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل صادر شد.

او حجم سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در این طرح‌های را بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها شاهد ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی در استان خواهیم بود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: این طرح‌ها در قالب احداث مجتمع‌ها و محوطه‌های گردشگری، هتل و یک مرکز گردشگری سلامت در استان اجرا خواهد شد.

کیسان با اشاره به طرح‌های سرمایه‌گذاری این اداره‌کل در سطح استان گفت: پروژه‌های مختلفی در بخش‌های میراث فرهنگی و گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سطح استان در حال اجراست که بهره‌برداری از آن‌ها زمینه برای توسعه استان را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.