با فوت دو بیمار کرونایی دیگر در خراسان جنوبی، فوت شدگان کرونا در استان به ۶۲ نفر رسید.

دهقانی سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: متاسفانه آمار فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان افزایش یافته و از ابتدای شیوع کرونا، ۶۲ نفر فوت کرده اند.

او با اشاره به اینکه شاهد تشدید بیماری کرونا در خراسان جنوبی هستیم، افزود: هم اکنون ۲۰۷ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۶۵ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا و ۱۵ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند.

دهقانی بیان کرد: تا ۱۲ تیرماه، ۵۸ مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بودند که در ۴۸ ساعت گذشته ۷ مبتلای قطعی به این آمار اضافه شده است.


بیشتر بخوانید


سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی هشدار داد وضعیت کنونی کرونا در استان نگران کننده است و شرایط به سمت تشدید بیماری پیش می‌رود و بیماران حاد تنفسی روز به روز در حال افزایش هستند.

او با بیان اینکه ظرفیت تخت‌های ویژه در برخی بیمارستان‌ها پر شده است، اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم با زدن ماسک در تجمعات و خودداری از حضور در اماکن عمومی پر خطر، کمک کنند تا آسیب کمتری به بیمارستان‌ها و کادر درمانی وارد شود.

بر اساس آخرین نقشه وضعیت کرونا در خراسان جنوبی هم اکنون ۶ شهرستان بیرجند، فردوس، طبس، نهبندان، سربیشه و خوسف در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، قاین، بشرویه و درمیان در وضعیت نارنجی (پر خطر) و زیرکوه و سرایان در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۱۹:۴۲ ۱۴ تير ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید..چرا امار اعلام نمیشه همه این افزایش برا اینه که تالارا بسته یه و عروسی یا در خونه باغ یا در خونه می گیرن اگر تالارا باز بشه و دو تا مامور بهداشت بزارن وبا نصف ظرفیت با ساعتی کمتر برگزار شه امار کمتر خواهد بود اگر در هر خونه برا عروسی ۵۰نفر باشن خیلی انتقال ویروس بیشتره