نماینده آمل گفت: در بحث هدفمندی یارانه‌ها قرار بود ۳۰ درصد از آزادسازی یارانه به حساب تولیدکنندگان واریز شود، اما این اتفاق نیفتاد.

۳۰ درصد از آزادسازی یارانه‌ها به حساب تولیدکنندگان واریز نشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حاجی‌پورنماینده مردم آمل در جلسه علنی امروز مجلس  با اشاره به گزارش سرپرست وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی امروز پارلمان گفت: یکی از چالش‌های مهم صنایع کشور از گذشته تاکنون سنتی بودن ماشین آلات است و هرچند در سال‌های اخیر برای به روزرسانی ماشین‌آلات قدم‌هایی برداشته شده است، اما این قدم‌ها کافی نیست.

نماینده مردم آمل افزود: در بحث هدفمندی یارانه‌ها قرار بود ۳۰ درصد از آزادسازی یارانه به حساب تولیدکنندگان واریز شود، اما این اتفاق نیفتاد و سبب تعطیلی کارخانه‌های تولیدی شد. با آزادسازی یارانه‌ها نهاده‌ها چند برابر شده است.


بیشتر بخوانید


حاجی پور ادامه داد: امروز وزیر امور خارجه گفت روابط ما با جامعه جهانی خوب است، اما گرانی کود، سم، نهاده‌های دامی ناشی از چیست؟ همچنین دیوان محاسبات گزارش داده است حدود ۵ میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات کالا‌ها اختصاص داده شده، اما کالایی وارد نشده است.

وی خواستار تنظیم بازار و ارزاق عمومی مردم و حل مشکل بزرگ عدم هماهنگی نهاده‌های دامی و اختلاف میان وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار