نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح کارخانه گردی با هدف حضور مسئولان مرتبط در واحد‌های تولیدی و کمک به رفع مشکلات این واحد‌ها اجرا می شود.

اجرای طرح کارخانه گردی مسئولان تویسرکان برای رفع مشکلات واحد های تولیدیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد مهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانه های شهرستان، در سال جهش تولید مسئولان و نمایندگان باید ارتباط تنگاتنگی با تولید کنندگان داشته باشند.

او افزود: در این طرح مسئولان مرتبط با هر کارخانه و صنعتی حداقل باید سالی یکبار با بازدید از واحد مربوطه  به مشکلات آنها به صورت مستقیم رسیدگی کنند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت بیان کرد: نخستین بار طرح روستاگردشی و مسجد گردشی را با هدف حضور تمامی مسئولان شهرستان در جمع  روستائیان  و محلات را  اجرا کردیم.

در دو دوره حضور محمد مهدی مفتح به عنوان نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی او و مسئولان شهرستان حداقل ۳ مرتبه در هر ۱۰۵ روستای شهرستان و مساجد محلات شهر حضور یافتند و مدیران و شهرداران و نماینده پاسخگوی درخواست‌های مردمی بودند.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: تولید ملی ، جهش تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار