رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه گفت: هیات پزشکی ورزشی خانه امن همه ورزشکاران است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  قادری رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه گفت: پزشکی ورزشی کرمانشاه به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی با بهره مندی از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در ایام که درگیر ویروس کرونا هستیم؛ خدمتگزار عموم جامعه ورزشاست.

او گفت: ارائه خدمات مطلوب درمانی و توانبخشی و مشاوره‌ای در کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی وفیزیوتراپی بصورت تلفنی و حضوری باشد.

به گفته رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه دریافت و تمدیدکارت بیمه ورزشی و بهره مندی از حداکثر تعهدات درمان به صورت آنلاین با مراجعه به سایت Www.ifsm.ir انجام می شود.

او هم چنین به ارائه خدمات ارائه خدمات فیزیوتراپی اشاره کرد و گفت: خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی و حرکات اصلاحی به ورزشکاران بصورت تلفنی و حضوری از ساعت ۸ لغایت ۱۴ (شنبه الی چهارشنبه) نیز برای ورزشکاران برگزار می شود.

او افزود: ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه  نیز در دستور کار کارشناسان این هیات قرار دارد و به دو صورت تلفنی و حضوری سه شنبه‌ها و پنج شنبه‌ها از ساعت ۸ لغایت ۱۳ پاسخگوی قهرمانان و ورزشکاران است  خدمات ارتوپدی یک شنبه (۸ لغایت ۱۰) و سه شنبه‌ها (۱۱ لغایت ۱۲) ارائه می شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.