معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مسابقه فرهنگی با موضوع تا چشمه رضوان از سوی سامانه پنجره فولاد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مسابقه فرهنگی با موضوع «تا چشمه رضوان» از سوی سامانه پنجره فولاد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، گفت: مددجویان علاقمند برای شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب «چشمه حکمت رضوی» را از سایت الکترونیکی haram.razavi.ir دانلود کنند.

 کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از خدمات فرهنگی این نهاد بهره گیری از ظرفیت آستان‌ها و امکان مقدسه به منظور غنی سازی اوقات فراغت مددجویان است، گفت: سامانه پنجره فولاد آستان قدس رضوی به آدرس ‏haram.razavi.ir با هدف آشنایی با معارف، سبک و سیره رضوی و گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) در نظر دارد مسابقه‌ای فرهنگی با موضوع «تا چشمه رضوان» در بین علاقه‌مندان برگزار کند.

جمشیدی با اشاره به اینکه مددجویان علاقمند می‌توانند برای شرکت در این مسابقه کتاب «چشمه حکمت رضوی» را از سایت الکترونیکی فوق دانلود کنند، افزود: شرکت کنندگان باید به سوالات ماخوذه از کتاب فوق پاسخ داده و یا در بخش فیلم برداری باید تولیدات خود را با حداکثر زمان ۱۰۰ ثانیه ارسال کنند.

او بیان کرد: علاقمندان شرکت در مسابقه فرهنگی آستان قدس رضوی تا بیستم تیرماه فرصت دارند که در این مسابقه شرکت کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: جوائز این مسابقه شامل ۸۸ کمک سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس و ۱۲۹۳ جایزه ارزنده و متبرک رضوی است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۱۳:۲۶ ۱۶ تير ۱۳۹۹
خیلی خوبه بی نظیره
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۱۳:۲۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
خیلی خوب