آغاز اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ۹۹

طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ۹۹ در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

آموزش و پرورشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ۹۹ در شهرکرد برگزار شد.

فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: امسال با وجود محدودیت‌های زیادی که بر اثر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، اجازه نخواهیم داد اوقات فراغت دانش آموزان به بطالت بگذرد.

او افزود: در طرح اوقات فراغت امسال، ۷۶۰ پایگاه تابستانی پیش بینی شده است که وظیفه غنی بخشی اوقات فراغت دانش آموزان در یک دوره کوتاه در تابستان را بر عهده دارند و در این مراکز ۱۰۰ مهارت مفید و موثر در آینده دانش آموزان را به آن‌ها آموزش خواهیم داد.


بیشتر بخوانید


قائدامینی ادامه داد: طرح تابستانی امسال با شعار هر دانش آموز یک مهارت در۷۶۰ پایگاه اعم از کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآنها، مراکز ورزشی، مدارس و. با حضور همه تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

او یادآوری کرد: درسال گذشته ۴۵۰ پایگاه طرح تابستانی ایجاد شده بود که امسال به دلیل مجازی بودن آموزش‌ها تصمیم گرفتیم ۷۶۰ پایگاه را در بیشتر مراکز آموزشی و فرهنگی برپا کنیم تا بتوان حجم بیشتری از دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهیم.

گفتنی است: این طرح از ۱۵تیر تا ۳۰مرداد ماه به‌مدت ۶ هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار