طراحی مشخص شده از داخل مدل ۲۰۲۱ بیوک Envision نشان می‌دهد که داخل این خودرو به اندازه خارج آن زیبا است.

طراحی داخلی بیوک Envision مدل ۲۰۲۱ مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیوک یکی از شرکت‌های خودروسازی است که دیر به دیر خودرو تولید و روانه بازار می‌کند، اما هیچوقت در این زمینه کم نمی‌آورد و برنده بسیاری از رقابت‌ها است. مدیران این شرکت اعتقاد دارند که اگر طراحی بیرونی خودرو‌ها در جذب مشتریان اهمیت دارد، طراحی داخلی خودرو هم برای راحتی و علاوه بر آن، جذب مخاطب بسیار حائز اهمیت است و در فروش محصولات نقش مهمی دارد. مدیران شرکت بیوک تصمیم گرفتند همین ایده را برای Envision سال ۲۰۲۱ رعایت کنند و طراحی داخلی خودروی خود را به بهترین شکل انجام دهند.


بیشتر بخوانید


ماه گذشته بود که تصاویری از ظاهر خارجی بیوک Envision در فضای مجازی منتشر شد و ظاهر آن برای همه طرفداران مشخص شد. هم‌اکنون، GM چندین تصویر را به اشتراک گذاشته است که فضای داخلی دوباره طراحی شده Envision را به نمایش گذاشته است و نشان می‌دهد که این خودروی کراس‌اور کامپکت از داخل هم به زیبایی طراحی شده است.

طراحی داخلی بیوک Envision مدل ۲۰۲۱ مشخص شد

داشبورد جدید Envision از نظر بصری به صورت افقی و عمودی تقسیم می‌شود. صفحه نمایش ۱۰ اینچی داشبورد این خودرو به سمت راننده متمایل است تا راننده بتواند به راحتی همه‌چیز را کنترل کند. این نوع طراحی بیشتر در اتومبیل‌های اسپرت دیده می‌شود. دریچه‌های هوا در کنسول میانی این خودرو در قسمت پایینی قرار گرفته‌اند تا زیبایی طراحی داشبورد Envision را به هم نزنند و هیچ چیز اضافه‌ای روی داشبورد وجود نداشته باشد.

کابین داخلی خودرو از جنس چرم طراحی و دوخته شده است و در دو مدل استاندارد خود، دو رنگ قهوه‌ای و مشکی دارد و با لاستیک خاصی با لیزر حکاکی شده است تا کیفیت ساخت آن را بالا ببرد. از قابلیت‌های دیگری که Envision دارد، می‌توان به صدای اطراف Bose، قابلیت بی‌سیم اپل Carplay، صندلی‌های دارای تهویه مطبوع و بیش از ۲۰ فضای ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد. همه این موارد که در داخل بیوک Envision مدل ۲۰۲۱ قرار دارند، با سقف شیشه‌ای پانورامای بزرگ پوشانده شده است.

طراحی داخلی بیوک Envision مدل ۲۰۲۱ مشخص شد

این تصاویر توسط شریک چینی جنرال موتورز، شرکت SAIC برای بازار چین منتشر شده که قرار است در این بازار با نام Envision S فروخته شود. فقط امیدوار هستیم که این خودرو همانقدر که در تصاویر خود، زیبا است، در واقعیت هم لوکس و زیبا به نظر برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.