سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت‌ملی‌پست در جریان بازدید از ساختمان شهرستان‌های میرجاوه و دلگان، بر کار بازسازی و تعمیر ساختمان‌های پست در استان سیستان و بلوچستان نظارت کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته حسن عمیدی، سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت‌ملی‌پست، در بازدید از ساختمان پست میرجاوه که با همراهی هدایت‌اله کرد سرپرست پست استان، بخشدار مرکزی و اعضای شورای اسلامی شهرستان میرجاوه انجام شد، ضمن قدردانی از خدمات پست این شهرستان، از مسئولین استان سیستان و بلوچستان خواست تا تمهیدات بیشتری برای خدمات‌رسانی به مردم استان فراهم شود.

وی در ادامه از ساختمان قدیم پست میرجاوه که در مجاورت ساختمان فعلی قرار دارد بازدید کرد و در جریان تملک ساختمان، تعمیرات و بازسازی و چگونگی استفاده فعلی از آن قرار گرفت.

سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل و رئیس موزه ارتباطات، در ادامه با همراهی سرپرست پست استان، شهردار، اعضای شورای شهر و معاون فرماندار شهرستان دلگان از ساختمان پست این شهرستان نیز بازدید کرده و با اشاره به قدمت بالای ساختمان فعلی پست دلگان اظهار داشت: این ساختمان برای احداث موزه جنوب‌شرق از قابلیت زیادی برخوردار است.

رئیس موزه ارتباطات افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد تا ساختمان این شهر را به بهترین وجه بازسازی و تبدیل به موزه نماید.

در این دیدار شهردار و اعضای شورای شهر دلگان ضمن استقبال از این طرح، برای همراهی با آن اعلام آمادگی کردند.

.

.

.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار