ماموران یگان حفاظت منابع آبزیان و دریابانی بوشهر موفق شدند بیش از ۱۰۰کیلوگرم ماهی و میگویی که غیرمجاز صید شده بود، کشف کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر گفت:  ماموران یگان حفاظت منابع آبزیان و دریابانی در عملیاتی مشترک موفق شدند بیش از۱۰۰ کیلوگرم ماهی و میگو را که به صورت غیرمجاز صید شده بود، در آب‌های ساحلی بوشهر کشف کنند.

سرهنگ قدرت الله حاتم وند بیان کرد: همچنین به منظور برخورد با شناور‌های بدون هویت تعداد هشت فروند شناور توقیف و پرونده آن‌ها به مراجع قضایی تحویل شد.

او از همه صیادان خواست ضمن رعایت مقررات صیادی و دریایی باماموران همکاری کنند.

چند روز پیش نیز پایگاه‌های حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر سه شناورمتخلف صیادی را توقیف کردند.

به گفته عبدالحسین طاهری فرمانده پایگاه حفاظت منابع آبزیان دیر، یک فروند قایق صیادی خروجی از کنگان که در هشت مایلی دیر با تور ممنوعه صید می‌کرد، توقیف شد که  ارزش ادوات کشف شده از آن حدود یک میلیارد ریال تخمین زده می شود.

عسکر هاشمی فرمانده پایگاه حفاظت منابع آبزیان عامری (تنگستان) هم گفت: نیروهای گشت این پایگاه دو فروند قایق بی هویت را که درمنطقه عامری و بربو درحال صید غیرمجاز ترال (کف روب) بود، توقیف کردند  و از هر شناور یک رشته تورترال میگو و دو حلقه طناب کشف شد.

انتهای  پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.