جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

مهارت آموزی سربازان تا سال ۱۴۰۱ اجباری می‌شود

سردار کمالی گفت: تا سال ۱۴۰۱ باید ۱۰۰ درصد سربازان در طرح مهارت آموزی شرکت کنند.


سردار کمالی جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه جلسه ارزیابی میدانی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: طبق برنامه امسال باید ۶۵ درصد از سربازان آموزش مهارت آموزی را پشت سر بگذارند و تا سال ۱۴۰۱ نیز باید ۱۰۰ درصد سربازان در طرح مهارت آموزی شرکت کنند.

مهارت آموزی سربازان تا سال ۱۴۰۱ اجباری می‌شود

سردار کمالی با بیان اینکه ۵۱۲ آموزش تخصصی و ۶ آموزش عمومی در طرح مهارت آموزی پیش بینی شده است افزود: سربازان در طول خدمت خود آموزش‌های تخصصی و عمومی را باید پشت سر بگذارند.


او اضافه کرد: سربازان در طول خدمت یک آموزش تخصصی بنابر استعداد و توانمندی خود و ۶ آموزش عمومی شامل امداد و نجات،کسب و کار، سبک زندگی و کارآفرینی را پشت سر می‌گذارند.


مهارت آموزی سربازان تا سال ۱۴۰۱ اجباری می‌شود

جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه طرح مهارت آموزی فقط به مرحله آموزش ختم نمی‌شود،بیان کرد: جوانان پس از خدمت سربازی در سایت ماهرسان ثبت نام کنند تا برای اشتغال آن‌ها برنامه ریزی صورت گیرد.

او با اشاره به مدت دوره آموزش نظامی سربازان جدیدالورود ادامه داد: تا مهرماه مدت دوره آموزش نظامی سربازان به یک ماه کاهش یافته و پس از این تاریخ نیز تصمیمات جدیدی با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا گرفته می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.