فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۴۰ روز جانسوز از عروج ملکوتی سید الشهدای مقاومت می‌گذرد و ایران اسلامی یک صدا و یکپارچه تجلی فریاد کلنا سلیمانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تبریک و تسلیت عروج ملکوتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فقدان جانسوز سید الشهدای مقاومت به حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب گفت: اعلام می‌داریم که ایران اسلامی یک صدا و یکپارچه تجلی فریاد کلنا سلیمانی خواهد بود و منطقه در آینده‌ای نه چندان دور بعون الله و فضله و به برکت خون پاک شهدا از لوث وجود مستکبرین ظالمین پاک خواهد شد.

متن کامل سخنان سردار کریمی به شرح زیر است.

"انا فتحنا لک فتحا مبینا"
"ان الله اشتری من المومنین باموالهم و انفسهم و بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله "

با سلام و تحیات بار‌ها و بار‌ها شنیده بودیم که قفس دنیا برای وجود افلاکی بر افلاکی برخی از مردمان راه حق و عدالت کوچک و تنگ است، آری شنیده بودیم که برای پرواز در عرش کبریایی و سپهر جاودانگی و سیر دز آسمان شهادت هم می‌شود پرید و آری شنیده بودیم که با همین پوتین سربازی و در مسیر ولایت می‌شود عروج کرد و ره صد ساله را یک شبه رفت. تجربه‌ای کبوترانه را از سر گذراند.

اما شنیدن کی بود مانند دیدن به راستی که حصار تاریک دنیای فانی برای وجود اقیانوسی سردار قلب‌ها و فاتح دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بسیار کوچک و حقیر بود و بی‌تردید او سال‌هاست که رایحه دل انگیز شهادت را استشمام کرده و با آغوشی باز و چشمان منتظر در غم فراق رهبران محبوب نیست سوخت، اما اکنون که به تأسی از سید و سالار شهیدان و امر فرماندهی معظم کل قوا رسالت پیامبر گونه خود را به سرانجام رساند هنگامه پرواز او رسید و روح بزرگش را آسمانی کرد.

وجه الهی و منحصر به فرد ایام فرخنده دهه مبارک فجر امسال به کوری چشم بدخواهان و در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند و غرورآفرین انقلاب اسلامی بیش از پیش احساس می‌گردد و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به زیبایی و در کسوت فرزند خلف و صالح انقلاب اسلامی این عظمت و شگفتی را به رخ جهانیان کشید.
اکنون که ۴۰ روز جانسوز از عروج ملکوتی سید الشهدای مقاومت می‌گذرد بر خود فرض می‌دانیم که این فقدان جانسوز را با وجود نور قطب عالم امکان حضرت، ولی عصر (عج) و نایب بر حق او مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت گفته و اعلام می‌داریم که ایران اسلامی یک صدا و یکپارچه تجلی فریاد کلنا سلیمانی خواهد بود و منطقه در آینده‌ای نه چندان دور بعون الله و فضله و به برکت خون پاک شهدا از لوث وجود مستکبرین ظالمین پاک خواهد شد.

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.