یک میلیون و ۱۵۵ هزار کارت هوشمند ملی در لرستان صادر شد

سرپرست اداره کل ثبت احوال لرستان گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۵۵ هزار و ۳۶۲ کارت هوشمند ملی در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سرپرست اداره کل ثبت احوال لرستان گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۵۵ هزار و ۳۶۲ کارت هوشمند ملی در استان صادر شده است.

هوشنگ شفیعیان بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۲۹۳ هزار و ۶۵۰ درخواست کارت هوشمند ملی توسط هم استانی‌ها در ادارات و دفاتر پیشخوان استان به ثبت رسیده است.

او اظهار داشت: از مجموع کارت‌های صادر شده در استان یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۷۳۵ کارت به متقاضیان تحویل شده است و تعداد ۱۰ هزار و ۶۵۴ کارت هوشمند در انتظار دریافت متقاضیان هستند.

شفیعیان با تاکید بر اینکه تاریخ اعتبار کارت‌های قدیمی به پایان رسیده است، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی خدمات مورد تقاضای مراجعان را با استفاده از کارت هوشمند ملی یا کد رهگیری امان اداره می‌کنند و کارت‌های ملی قبلی فاقد اعتبار هستند.

او  اضافه کرد: حدود ۱۰ درصد از مردم استان هنوز کارت هوشمند ملی نگرفته‌اند که از آن‌ها درخواست داریم هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام و دریافت این کارت مراجعه کنند.

شفیعیان با اشاره به اینکه یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۵۷ نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در لرستان داریم، اظهار داشت: از این تعداد ۸۹.۴۴ درصد برای کارت هوشمند ملی در استان ثبت نام و کارت دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.